به گزارش میراث آریا، شهرام مبارکی گفت: سیاست این اداره کل، جابهجایی ایمن و آسان مسافران است و در این راستا نظارت مضاعفی بر نحوه عملکرد شرکتها و ناوگان عمومی انجام میشود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای جنوب سیستان و بلوچستان بیان کرد: در بخش جابهجایی مسافر اقدامات خوبی انجام شده، به گونهای که در حال حاضر بسیاری از خدمات به مسافران اعم از فروش بلیت در بستر وب به مسافران ارائه میشود و لزوم ارتقای ارائه خدمات با توجه به مطالبات مسافران جزء ضروریات ادامه فعالیت در این بخش است.
او خاطر نشان کرد: در جنوب استان ۴۱ شرکت حمل و نقلی در بخش مسافر فعالیت دارند و مسافران میتوانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از شرکتها و پایانههای مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر بین شهری را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد.
انتهای پیام/
نظر شما